Hoe Google ik in één opdracht elke gemeente in Gelderland én "omgevingsvisie"?

Het zijn 54 gemeenten en ik wil al die gemeenten weten hoe ver ze zijn met de opstelling van hun omgevingsvisie. Dus ik zou voor elke gemeente de gemeentenaam + omgevingsvisie willen Googelen. Dat is echter veel werk en kan vast simpeler.

Hier staan de gemeenten:
https://www.gelderland.nl/Gemeenten-in-Gelderland

7 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Om in één opdracht elke gemeente in Gelderland en hun omgevingsvisie te zoeken, kun je het beste gebruik maken van Google's zoekoperators. Gebruik de operator "site:" om te zoeken binnen een specifieke website, en voeg daarna "omgevingsvisie" toe aan je zoekopdracht. Vervolgens kun je de zoekopdracht verfijnen door "site:gelderland.nl" toe te voegen.
Bronnen:
2 maanden geleden